Дистанційне навчання(математика)

14.04.2021
Математика 

№940,941




13.04.2021
Математика 

№933, 934





12.04.2021
Математика 

Тема:Множення на двоцифрове число.Задачі на знаходження числа за двома різницями.
№926, 927




23.03.2021
Математика 

Тема:Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення.

№838, 848.









18.09.2020
Математика 

Тема:Множення і ділення на 10 і на 100.Розв'язування задач .
№90,91





17.09.2020
Математика 

Тема:Знаходження числа за його частиною.Перевірка письмового ділення множенням.Розв'язування задач.
№80,81 




15.09.2020
Математика 

Тема:Письмове ділення на одноцифрове число.Знаходження частини числа.
№69,70





14.09.2020
Математика 

Тема:Ділення з остачею.Письмове ділення на одноцифрове число .Дії з іменнованими числами .Задачі на зведення до одиниць.
№60,61





08.09.2020
Математика 

Тема:Письмове множення на одноцифрове число.
№50,51





07.09.2020
Математика 

Тема:Множення і ділення з числами 1 та 0 .Множення і ділення суми на число та ділення числа на добуток.Розв'язування задач двома способами .

№40, 41










25.05.2020
Математика 

Тема:Повторення таблиці множення і ділення. 



21.05.2020
Математика 






Тема:Вимірювання часу.Робота з годинником (Усно).



07.05.2020
Математика 






Тема:Ділення з остачею(розгляд загального прийому обчислення).Співвідношення між остачею і дільником.Задачі , що містять знаходження частини числа.
№1057
Задача 1058

Задача 1059



05.05.2020
Математика 






Тема:Ділення з остачею (ознайомлення).Порівняння числових значень виразів.Розв'язування задач.
Задача 1046(усно)
Задача 1047(усно)
№1049(усно)
№1050
Домашнє завдання:
№1055




04.05.2020
Математика 





Тема:Знаходження числа за його частиною.Розв'язування задач, які передбачають знаходження частини числа або числа за його частиною.Розв'язування нерівностей.
Задача 1036
Задача 1039
№1041
Домашнє завдання:

№1044, задача 1045.




30.04.2020
Математика 




Тема:Ділення трицифрового числа на двоцифрове шляхом випробування.Розв'язування задач.
№1026(письмово)
№1027(письмово, у стовпчик)
Задача 1030
№1031(усно)
Домашнє завдання:
Задача 1034 , №1035.




28.04.2020
Математика 



Тема:Визачення часу за годинником.Розв'язування задач на час.Розв'язування рівнянь.



№1016,1017(письмово)
Рівняння 1020 
Задача 1021
Домашнє завдання:
№1024
Задача 1025





27.04.2020
Математика 






Тема:Частини.Позначення частин числа цифрами.Складання і розв'язування задачі з коротким записом.
№1008(письмово)
№1009(письмово)
№1012(письмово)
Домашнє завдання:
Задача 1014,
№1015



24.04.2020
Математика 





Тема:Розв'язування рівнянь з двома діями.Обчислення периметра  прямокутника.Розв'язування задач.
№999
№1000
Задача 1002
Домашнє завдання:
№1005,1006




23.04.2020
Математика 




Тема:Розв'язування рівнянь.Розв'язування задач двома способами.
№992(письмово)
№993
Задача 995
Домашнє завдання:
№997,998


16.04.2020
Математика 



Тема:Розв'язування рівнянь.Розв'язування задач.
№986
№987
№988
Домашнє завдання:
№990,задача 991.



14.04.2020
Математика 




Тема:Зміна частки при зміні одного дільника  в кілька разів.Розв'язування задач.
№977(письмово)
№978(правило)
№979(письмово)
Задача 980
Домашнє завдання:
№984



13.04.2020
Математика 



Тема:Зміна частки при зміні одного діленого в кілька разів.Розв'язування задач.
№970(усно, правило)
Задача 973
Домашнє завдання:
№975,976



10.04.2020
Математика 



Тема:Зміна добутку при зміні одного множника в кілька разів.Розв'язування задач.Творча робота над задачами.

№960(правило)
№961(письмово)
№962(правило)
Задача 964
Домашнє завдання:
№967,задача 968



09.04.2020
Математика 


Тема:Ділення двоцифрового числа на двоцифрове.Складання виразів за таблицею.Розв'язування задач і рівнянь.

№952(усно)
№953(письмово)
№954(письмово)
Задача 954
Домашнє завдання:
№958, задача 959


07.04.2020
Математика 

Тема:ділення виду 64:16 шляхом випробування.Розв'язування і порівняння складених задач на три дії.Периметр прямокутника

№943(усно)
№944(письмово)
Задача 947
Домашнє завдання:
№950


06.04.2020
Математика 



Тема:Ділення виду 360:3.Задачі обернені до задач на знаходження суми двох добутків.Розв'язування рівнянь.
№934,935(усно)
№936(письмово)
Задача 937
Домашнє завдання:
941,942



03.04.2020
Математика 


Тема:Обчислення виразів.Складання і розв'язування задач за поданим виразом та скороченим записом.Розв'язування рівнянь.
— Як дізнатися, що рівність істинна? Перевірте результат множення дією ділення.
18 · 5 = 90                 23 · 4 = 92               15 · 3 = 45
Самостійна робота
— Виконайте множення і зробіть перевірку.
23 · 3 = 69             5 · 13 = 65         200 · 4 = 800             90 · 7 = 630
— За виразом (100 – 73) : 9 складіть задачу. Коротко запишіть і розв’яжіть її.
— Прочитайте задачу.
Сильніші учні розв’язують задачу самостійно, решта — колективно, з учнем, викликаним до дошки.
— Прочитайте задачу ще раз і складіть коротку умову. Розв’яжіть задачу по діях з поясненням.
кг в 1 ящику
Кількість ящиків
Усього (кг)
6
6
}90 кг
?
3
х : 3 = 240                       279 – х = 270                                х · 10 = 10
С. 142, завдання 932; 933.





02.04.2020
Математика 

Тема:Перевірка ділення множенням.Розв'язування задач обернених до задач на знаходження суми двох добутків.
1. Робота за таблицею (с. 140, завдання 916)
— Розгляньте таблицю.
— Що дістанемо, якщо частку помножимо на дільник?
Висновок. Ділене дорівнює добутку частки і дільника. Якщо після множення частки на дільник не дістали діленого, то в обчисленнях допущено помилку.
2. Перевірка результату ділення дією множення (с. 140, завдання 917)
84 : 4 = 21            80 : 5 = 16               54 : 3 = 18

3. Первинне закріплення (с. 110, завдання 918)
— Виконайте ділення і перевірте результат множенням.
100 : 5 = 20           76 : 4 = 19           560 : 7 = 80             720 : 9 = 80

1. Робота над задачею (с. 140, завдання 919)
— Прочитайте задачу.
— Скільки пального було у баку трактора?
— Скільки пального витрачає трактор за 1 год роботи?
— Скільки пального залишилося у баку?
— Чи можемо ми дізнатися, скільки пального витратив трактор?
— Прочитайте питання задачі.
— Знаючи, скільки пального витратив трактор, чи можемо ми відповісти на питання задачі?
— Розв’язання запишіть самостійно окремими діями.
3. (с. 140, завдання 921)
Домашнє завдання
С. 141, завдання 923; 924.



31.03.2020
Математика 


Тема:Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове число шляхом розкладання на зручні доданки.Знаходження частини числа(№908-915)


— Розклади по-різному числа на зручні доданки і виконай ділення.
Зразок. 84 : 6 = (60 + 24) : 6 = 10 + 4 = 14; 84 : 6 = (48 + 36) : 6 = 8 + 6 = 14
72 : 4               60 : 5                     96 : 6               48 : 4
— Прочитайте задачу.
— Що в задачі відоме?
— Що треба зробити, щоб відповісти на питання задачі?
— Розв’яжіть задачу, користуючись планом розв’язання задачі.
План розв’язання:
1) Скільки привезли метрів шовку?
2) Скільки привезли метрів сатину?
3) Скільки метрів сатину в одному сувої?
5 в.— по 90 грн
6 с.— по ? грн
— Поясніть числа задачі за коротким записом.
— Складіть план розв’язання.
1) Скільки коштують п’ять ваз для квітів?
2) Скільки коштують шість скатертин?
3) Скільки коштує скатертина?
 Самостійна робота над задачею (с. 139, завдання 911)
Ознайомившись з умовою задачі, учні складають її короткий запис та самостійно розв’язують.
60 : (2 ∙ 2) =
 Коментоване виконання завдання (с. 140, завдання 913)

С. 140, завдання 914; 915.


30.03.2020
Математика 


Тема:Закріплення вивчених випадків усного множення і ділення в межах тисячі.Творча робота над задачами.
№871 - 878(записуюте тільки письмові завдання, а усні опрацьовуєте)



20.03.2020
Математика 

Тема:Множення виду 320*3.Задачі, пов'язані з одиничною нормою.Складання оберненої задачі.
 Аналіз способу обчислень (с. 134, завдання 863)
— Розгляньте записи і поясніть спосіб обчислення.
320 • 3 = (300 + 20) • 3 = 300 • 3 + 20 • 3 = 900 + 60 = 960
2. Обчислення з коментуванням (с. 134, завдання 864)
180 ∙ 3 =         240 ∙ 2 =       150 ∙ 5 =       210 ∙ 4 =
 Колективна робота над задачею (с. 134, завдання 865)
— Прочитайте задачу.
— Скільки грамів кухонної солі складає добова порція для однієї корови? (65 г)
— Прочитайте питання задачі.
— Скільки днів у тижні? (7 днів)
— Що дізнаємося спочатку? (Скільки кухонної солі буде потрібно двом коровам на 1 добу.)
— Що дізнаємося в другій дії? (Скільки грамів солі потрібно двом коровам на тиждень.)
— Складіть і запишіть коротку умову. Розв’язання запишіть діями з поясненням.
                   г 1 корові на 1 добу                        Кількість корів                Кількість діб           Усього (г)
                           65                                                       2                                           7                           ?
Розв’язання
2. Складання подібної задачі (с. 134, завдання 866)
— Складіть задачу, подібну до попередньої, знаючи, що добова порція солі для коня становить 32 г.
 Самостійна робота
1 варіант
1. Розв’язати задачу.
24 кг яблук і 18 кг груш розклали в кошики по 6 кг в кожний. Скільки кошиків із фруктами вийшло?
2. Розв’язати приклади.
230 • 4 – 200                       (37 ∙ 3 – 11) : 20
110 • 6 + 320                       10 : 10 + 999
240 • 2 : 8                             300 – 40 • 4
 Домашнє завдання
С. 134, завдання 869; 870.


19.03.2020
Математика 
Тема:Множення і ділення в межах тисячі,що зводяться до табличних випадків, виду 70 * 8, 420:6 .Перетворення іменованих чисел.Розв'язування задач задач.
Хід уроку
1. Математичний диктант
- Зменшіть число 680 на 30.
- Збільшіть число 210 на 450.
- Перший доданок 130, другий 40. Знайдіть суму.
- Зменшуване 980, від’ємник 500. Знайдіть різницю.
- Від 4 сотень відніміть 5 десятків.
- Добуток двох множників дорівнює 360. Перший множник 40. Знайдіть другий множник.
- У скільки разів число 300 більше 30?
- Збільшіть число 12 у 4 рази.
- Зменшіть число 80 у 8 разів.
Завдання 852
2. Колективне опрацювання матеріалу (с. 133, завдання 852)
— Розгляньте записи та поясніть спосіб обчислення.
70 • 8 = 560
7 дес. • 8 = 56 дес.
420 : 6 = 70
42 дес. : 6 = 7 дес.
3. Усні обчислення з коментуванням (с. 133, завдання 853)
30 • 8 =                    640 : 8 =
90 • 3 =                    350 : 7 =
120 : 6 • 5 =             400 : 5 : 10 =
240 – 180 : 3 =        540 + 60 • 6 =
1. Фронтальна робота над задачею (с. 133, завдання 854)
— Прочитайте задачу.
— Що в задачі відоме? Що треба дізнатися?
— Чи можемо відразу відповісти на питання задачі?
— Що повинні взнати спочатку?
— Що дізнаємося другою дією?
— Якою дією дізнаємося кількість посіяної кукурудзи?
Проса — 60 кг
Ячменю — ?, у 3 рази менше
Кукурудзи — ?, у 3 рази більше
2. Розв’язування нерівностей (с. 133, завдання 855)
— Запишіть усі значення букви х, при яких нерівності правильні.
3. Гра «Віконечка» (с. 133, завдання 856)
— Спишіть, вставляючи пропущені числа.
8 м 6 дм =            30 мм =
6 дм 4 см =          140 см =
  Домашнє завдання
С. 133, завдання 860; 861.
17.03.2020
Математика 
Тема:Множення різниці на число.Порівняння виразів.Творча робота над задачами(№843-850)


Математичний  диктант 
1)    Число 3 збільшити в 10 разів;
2)    Знайди частку чисел 25 і 25;
3)    Добуток чисел 0 і 8 збільшити на 45;
4)    Число 1 помножити на 83;
5)    Суму чисел 37 і 3 помножити на 0;
6)    800 зменшити у 100 разів;
7)    У скільки разів число 90 більше від числа 9.

 Робота в парах (с. 131, завдання 843)
— Складіть вирази та поставте їх значення в порядку спадання. Прочи-
тайте назву одного з найкрасивіших птахів України. 
Щиглик птах маленький (тільце всього 12 см. Завдовжки, навіть менше ніж у горобця), але барвистий і рухливий, голосно і мелодійно цвірінчить без зупинки. На землю щиглик сідає вкрай рідко, воліє літати.
Цікава математика
Задача.
Злий дракон має три голови. Коли Іван Царевич відтинає йому одну голову, на її місці виростає п’ять голів. Якщо драконові відрубати 5 голів, то скільки голів у нього буде?

Домашнє завдання:

№ 849, 850.

16.03.2020
Математика 
Тема:Множення одноцифрового числа на двоцифрове виду 3×24.Складання рівностей.Складання і розв'язування задач
Опрацювати завдання: №834(усно).
835. Коментоване обчислення виразів.
Задача 838 з поясненням.
Домашнє завдання
Завдання 841 обчислити вирази, 842 розв’язати задачу


13.03.2020
Математика

Хід уроку
— Назвіть двоцифрові розрядні числа, які можна розділити на 2
— Подайте число 36 різними способами у вигляді суми двох доданків, кожний із яких ділиться на 2.
— Замініть число 72 сумою зручних доданків, кожний із яких ділиться на 4.
— Розгляньте записи і поясніть спосіб ділення
39 : 3 = (30 + 9) : 3 = 30 : 3 + 9 : 3 = 10 + 3 = 13
Пам’ятка
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове число
(Прийом на підставі ділення суми на число)
1) Замінюю ділене сумою розрядних доданків.
2) Ділю кожний доданок суми на число.
3) Додаю отримані частки.
3. Первинне закріплення (с. 137, завдання 888)
4. Робота над задачею (с. 137, завдання 889)
— Як знайти невідомий множник?
— Як називаються числа при діленні?
— Як знайти дільник?
— Як знайти від’ємник?
6. Коментоване виконання завдання (с. 137, завдання 891)
— Прочитайте умову задачі.
— За скільки годин прикрашає 24 торти один кондитер?
— За скільки годин прикрашає 24 торти другий кондитер?
— Поставте питання до задачі.
8. Самостійна робота над задачею (с. 137, завдання 893)
Ознайомившись з умовою задачі, учні складають її короткий запис та самостійно розв’язують.
9. Розв’язання логічних завдань
1) Завдання 894 (с. 137).
Як за допомогою шалькових терезів без гир зважити 14 кг цукру, якщо в торбинці його 16 кг
2) У двох коробках — 23 олівці. У першій коробці — на 3 олівці більше, ніж у другій. Скільки олівців у кожній коробці?
С. 137–138, завдання 895; 896.


12.03.2020
Математика
Тема: Ділення суми на число.    (№  879-886)
Хід уроку.
І.  Каліграфічна хвилинка
  • Із запропонованих цифр (2,4,6) запишіть найбільше число , найменше. Найдіть і запишіть суму цих чисел , «сусідів» цього числа
1.Математичний диктант   
  • Ділене 0, дільник 2. Знайти частку.
  • Множник 12, множник 2. Знайти добуток.
  • Число 10 збільшити в 6 разів.
  • Ділене 270, дільник 9. Знайти частку.
  • Знайти добуток чисел 80 і 4.
  • Знайти частку чисел 120 і 3.
  • У скільки разів 600 більше, ніж 100?
  • На скільки 600 більше 100?
2. Знаходження значень виразів (с. 136, завдання 880)
— Поділіть суму на число відповідно до порядку виконання дій у виразах із дужками.
(16 + 8) : 3 =      (18 + 30) : 8 =            (18 + 12) : 3 =

Коментоване розв’язування прикладів (с. 136, завдання 883)
(24 + 16) : 8 =            170 • 2 – 200 =             90 + 6 ∙ 13 =
24 + 16 : 8 =             360 : 4 + 90 =             200 – 5 • 16 =
ІІ. Підсумок уроку.                                                                                                                 
- Обчисліть  приклади зручним способом та дізнайтеся, що людині допомагає досягти успіху
(6+18) : 3
(18+30) : 8
(18+12) : 3
(24+12) : 4
(36+54) : 6
VІІ Домашнє завдання
С. 136, завдання 885; 886.

Немає коментарів:

Дописати коментар