Дистанційне навчання (інформатика)

Понеділок: 25.05.2020 р .Інформатика 3 клас.


Тема: Як презентувати і оцінювати проект.
Переглянути відео за посиланням
https://www.slideshare.net/volodiamigasyuk/3-32-73323866



Понеділок: 18.05.2020 р .Інформатика 3 клас.


Тема: Як підготуватися до захисту проекту
Переглянути презентацію за посиланням
https://vseosvita.ua/library/3-klas-urok-30-ak-pidgotuvati-materili-do-proektu-32182.html



Понеділок: 04.05.2020 р .Інформатика 3 клас.


Тема:Як підготувати матеріали до проекту
Переглянути відео за посиланням.
https://vseosvita.ua/library/3-klas-urok-30-ak-pidgotuvati-materili-do-proektu-32182.html


Понеділок: 27.04.2020 р .Інформатика 3 клас.
Тема:Що таке проект. Створення проектів.
Переглянути відео за посиланням.
https://vseosvita.ua/library/3-klas-urok-29-so-take-proekt-32181.html



Понеділок: 13.04.2020 р .Інформатика 3 клас.
Тема: Як створити програми в середовищ програмування скретч


Переглянути відео за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=lzvCKnF3FFg


Понеділок: 06.04.2020 р .Інформатика 3 клас.
Тема: Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури.

Переглянути відео за посиланням.


https://www.youtube.com/watch?v=Evg_z_oDbwU


Понеділок: 30.03.2020 р .Інформатика 3 клас.
Тема: Текстові редактори. Переміщення в текстовому документі. Основні команди редагування:вирізати, копіювати, вставити, видалити. Введення символів за допомогою клавіатури.

Переглянути відео за посиланням.
http://informatics.dp.ua/209/


Понеділок 16.03.2020р 3 клас Інформатика . 

Тема:Як працювати з текстовими об’єктами  в презентації


ХІД УРОКУ
 ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Робота з підручником з демонструванням дій користувача вчителем на екрані
К с. 107-108-11, 113-14.
ЛПРР с. 93-94.
Дітям надається 5 хвилин для відповіді на запитання. Запитання написані на дошці або роздані учням у роздрукованому вигляді.
1. Що потрібно зробити, перш ніж змінювати текст або його зовнішній вигляд — форматування?
2. Які дії можна виконати з текстовим об'єктом? Запиши в зошит.
Відповіді
1. Виділити текст, щоб навколо нього з'явилася рамка.
2. Дії з текстом:
 — збільшити розмір;
 — зменшити розмір;
 — змінити колір;
 — змінити накреслення тексту на напівжирне;
 — змінити накреслення тексту на курсив.
Також необхідно показати учням кнопки вирівнювання тексту в рамці:
 — за лівим краєм;
 — за центром;
 — за правим краєм.
Краще, якщо учні намалюють у зошиті відповідну схему, яка обов'язково знадобиться їм для подальшої роботи з текстом.
Зразок схеми
Учитель показує учителем комбіновані дії. Учні коментують дії вчителя, вказуючи кнопки та властивості тексту.

Гра «Форматуємо ім'я»
Домовляймося з дітьми, що вони зараз представлятимуть собою літери власного імені. Учитель здійснюватиме «форматування» імен учнів, надаючи спеціальні команди. Учні повинні виконати команди з форматування літер.
Команда
Дії учнів
- Збільшити розмір;
- зменшити розмір;
- застосувати напівжирний шрифт, курсив;
- змінити колір.
Вирівняти
- за лівим краєм;
- за правим краєм;
- по центру
Підстрибують
Присідають
Руки в боки
Наклони вправо, ліво
Обернутися навколо себе
- на крок ліворуч;
- на крок праворуч;
- стати на вихідну позицію
Методична порада
Така гра не тільки дозволяє озвучити дії з текстом, а й є пропедевтикою наступного тематичного блоку — «Алгоритми і виконавці», у якому необхідне усвідомлення про точне виконання команд виконавцем.
Учитель упереміш називає дії з текстом, а учні виконують. Якщо бачимо, що всі зрозуміли правила гри, роль «командира» можна передоручити найбільш старанним учням по черзі.
VII. ЗАСТОСУВАННЯ УЗАГАЛЬНЕНИХ ЗНАНЬ
Практична робота за комп'ютерами
Можна використати презентацію, яку учні створили минулого разу.
Завдання. Відкрити презентацію «Цілий рік» та змінити форматування тексту кожного слайда так, щоб не було двох подібних форматувань тексту.
Методична порада
Діти виконують завдання. Учитель допомагає та визначає найбільш правильно виконану роботу. Якщо бачимо, що фантазія дітей не працює чи вони втомилися, необхідно підготувати типи форматування для виконання. Наприклад, за таким алгоритмом:
1-ий слайд: текст напівжирний, зелений, вирівняний за лівим краєм, збільшений;
2-ий слайд: текст курсив, синій, вирівняний за центром, зменшений, переміщений до нижньої частини слайду тощо.
Підбиття підсумків практичної роботи
VIII. ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ПАУЗА
IX. ЗАКРІПЛЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ
Пропонується провести із застосуванням методу «Прес» або використовуючи «Скарбничку» з початку уроку, яку учні передаватимуть, давши відповідь.
Кожен з учнів висловлює свою думку, користуючись такими заготовками:
— до своєї скарбнички знань я сьогодні додав знання про...
— до своєї скарбнички вмінь я сьогодні додав уміння робити.
— Отже, надалі, я буду.

Відео "Працюємо з об'єктами"

https://www.slideshare.net/volodiamigasyuk/3-20-73307377

Домашнє завдання : Створити слайд у програмі презентації і написати на ньому текст з 7 речень 

Немає коментарів:

Дописати коментар