Дистанційне навчання(природознавство)

20.05 .2020 Природознавство 3 клас 
Тема.Контрольна робота .
Добрий день , діти . Із завданням тестів самостійної роботи ви справились на відмінно . Молодці.

Перейшовши за цим посиланням , ви  пройдете тести контрольної роботи.
https://vseosvita.ua/test/start/mmh317
Бажаю успіхів.
А ще пропоную вам взяти участь у олімпіаді , перейшовши за посиланням 
https://vseosvita.ua/olympiad/s16/pryrodoznavstvo


15.05.2020.Природознавство 3 клас
Тема.Здоровий спосіб життя.
https://www.youtube.com/watch?v=6HCBU3UkVfY
Мультфільм про здоров'я  
https://www.youtube.com/watch?v=8GjEDdYETq4Домашнє завдання .с. 163- 166., заповнити зошит.  Перейдіть за посиланням і пройдіть тест
https://vseosvita.ua/go  код входу    gzq411


13.05.2020. Природознавство 3 клас 
Тема.Органи чуття .Гігієна органів чуття .
Перегляньте відео.
https://www.youtube.com/watch?v=ksCKKkS48uQ
https://www.youtube.com/watch?v=BbwbgHeT5V8
https://www.youtube.com/watch?v=BbwbgHeT5V8
Домашнє завдання .с.159-162, заповнити зошит.


08.05.2020 Природознавство 3 клас
Тема. Шкіра.Як берегти шкіру.Значення шкіри для організму людини.
Перегляньте відео.
https://www.youtube.com/watch?v=AEw-Hb5ZGuI
http://www.myshared.ru/slide/1233016/
Домашнє завдання с.157-159, заповнити зошит..

06.05.2020. Природознавство 3 клас 
Тема .Кровоносна система .Значення крові в організмі людини.

https://www.youtube.com/watch?v=pZSugFVaL1k

https://www.youtube.com/watch?v=O6R9D9mJKzI
Домашнє завдання .с.155-157, заповнити зошит.



29.04.2020 Природознавство 3 клас

Тема:Дихальна система .Запобігання захворювання органів дихання.
Переглянути відео.
https://www.youtube.com/watch?v=Gxlii9y15lQ

Руханка
https://www.youtube.com/watch?v=xM8D4LDvKlw
Домашнє завдання.с.153-154., заповнити зошит, не забувайте заповннювати календар природи.



24.04.2020 Природознавство 3 клас 

Тема : Харчування . Правила здорового харчування .Практичне завдання :складання раціону здорового харчування.

Хід роботи


1. Який розділ ми почали вивчати? ( Людина та її організм)


-З якою темою знайомилися минулого уроку?( Травна система)


-Для чого людині потрібні поживні речовини?( Для того щоб людина могла жити, працювати, щоб ріс і розвивався організм).


( Їжа подрібнюється і перетравлюється в організмі в травній системі. Під час травлення їжа перетворюється на поживні речовини)


2. Ми продовжимо вивчати тему « Харчування», « Правила здорового харчування». Переглянувши відео –урок та прочитавши статтю підручника, ви дізнаєтесь багато нового про правильне і здорове харчування, про те які продукти слід вживати аби добре рости розвиватися і бути здоровим.


Людині потрібно їсти


Щоб встати і щоб сісти.


Щоб стрибати, перекидатися,


Пісні співати, дружити, сміятися,


Щоб рости і розвиватися


І при цьому не хворіти,


Потрібно правильно харчуватися


З юних років вміти!!!


Люди вживають різні продукти. Всі вони поділяються на продукти рослинного і тваринного походження. Які продукти даних видів вам відомі?


Харчування людини вважається повноцінним, коли в організм з їжею регулярно надходять усі необхідні поживні речовини: Білки, жири, вуглеводи, вітаміни. Що ж це за речовини?


Білки – основа всіх клітин , це речовини, які вважають основним «будівельним матеріалом» для тіла людини. Особливо потрібні білки дітям, бо їх організм росте і розвивається, тому вони повинні обов’язково надходити з їжею.


Жири – мають найбільшу енергетичну силу, вони потрібні для кращого засвоєння білків, але вживати їх багато не можна бо це може викликати захворювання організму. Не забувайте, що жир має властивість відкладатися про запас!


Вуглеводи – основне джерело енергії організму людини, вони створюють відчуття ситості, легко засвоюються організмом. Їх у раціоні харчування має бути в 2 – 3 рази більше ніж білків і жирів.


Вітаміни – необхідні для збереження і зміцнення здоров′я. Вітаміни містяться в продуктах в незначній кількості, їх багато в овочах і фруктах.


Прочитайте, в яких продуктах містяться дані речовини у найбільшій кількості.


( сир, риба, м’ясо, яйця) білки


( олія, масло, сметана) жири


( хліб, каша, макарони, цукор) вуглеводи


Вітамін А( абрикос, персик, кавун,морква, солодкий перець, щавель, гарбуз, часник)


Вітамін В( суниці, груша, горох, цибуля, горох,квасоля, яблука, капуста)


Вітамін С( помідори, чорна і червона смородина, цитрусові, огірки, ожина, диня, виноград, гриби, картопля)


Вітамін Д( арахіс, мигдаль, горіхи, горох)


Як бачимо не існує таких продуктів, які б містили весь повний набір необхідних речовин для повноцінного розвитку людини, тому харчування має бути різноманітним та збалансованим.


· Піраміда харчування.


Давайте поглянемо на піраміду раціонального харчування.


Які продукти ви бачите на нижньому ярусі піраміді? Чому їх найбільше? ( бо це вуглеводи, їх треба вживати найбільше, вони легко засвоюються і дають нам енергію). Що розташоване вище? ( фрукти і овочі які постійно треба вживати у своєму харчуванні). Що на третьому місці розташоване? ( м’ясо, ковбаса, сир, яйця-білки). Що на верху піраміди? ( жири) Як ви вважаєте, чому вони зверху піраміди? ( їх вживають не багато порівняно з іншими продуктами)


· Перегляд відео – уроку https://www.youtube.com/watch?v=F5rcoArXXk8


— Яким є повноцінне харчування?


. Уважно прочитай текст в підручнику с. 151- 153


Висновки


• 3 продуктами харчування людина отримує поживні речовини: білки, жири, вуглеводи, вітаміни.


• Щоб бути здоровим, важливо правильно харчуватися, дотримувати гігієни харчування.


5. Виконайте фізхвилинку https://www.youtube.com/watch?v=ymigWt5TOV8
 .. 

Вікторина:


• Речовина, без якої людина помирає через 2-3 дні.


• Поживна речовина, необхідна для росту організму, міститься в м’ясі, рибі, сирі. 


• Продукт тваринного походження, необхідний у великій кількості грудним дітям. 


• Орган травлення у вигляді трубки, який сполучає рот і шлунок.


• Інструмент, що допомагає людям піклуватися про зуби. 


• Сусідка шлунку, але живе праворуч від нього.


• Сильна нестача їжі, що відчувається людиною.


• Бажання їсти. 


• Орган, у якому їжа починає перетравлюватися.

 Домашнє завдання: прочитати статтю підручника с. 151-153. Відповісти на питання , скласти меню на 1 день 

Гра «Смачного». 
- А зараз час уявити себе в ролі кухарів і скласти власне меню. При цьому можете користуватись порадами лікаря-педіатра щодо організації правильного харчування молодших школярів.
Поради лікаря-педіатра щодо організації правильного харчування молодших школярів.

1.         Для молодшого школяра краще встановити 4-5 –разове харчування.
2.         Ідеальне блюдо для сніданку – каша. Можна запропонувати пластівці з молоком, сир або омлет, хліб з маслом , варене яйце, чай, фрукти (банани).
3.         Другий сніданок - більш легкий. Це може бути сік, печиво.
4.         Обід повинен складатися із 2-3 блюд:
    перша страва( суп, борщ ); друга страва –
    м’ясна, овочева; третя страва –   
    вітамінізований кисіль або компот.
5.         На підвечірок слід давати стакан молока, овочі, фрукти, печиво, сир.
6.         Вечеря складається з більш легких страв: овочевих,рибних, молочних. Можна дати кавовий напій з молоком, фрукти, солодощі.




22.04.2020 Природознавство 3 клас

Тема : Травна система.
Перегляньте відео до уроку.
https://www.youtube.com/watch?v=JqwWaoht6oI
Домашнє завдання : с.149-150 , прочитати , заповнити зошит.


16.04. 2020 Природознавство 3 клас


Тема:Організм людини .Системи органів тіла людини та їх значення для життя людини . Нервова система.
Перегляньте відео урок
https://www.youtube.com/watch?v=PVyfqpJ-BsY

2. https://www.youtube.com/watch?v=8fbfucLqLRw

3.https://www.youtube.com/watch?v=k_zEHQA6tkE&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0qiKb4a-GvoIlx7YiQMH86UYkAAQ-N-zwhoqTskgd6k4hxd6pAapsGZvc&app=desktop

Домашнє завдання .с. 142-144 , заповнити зошит .



10.04 2020 ПРИРОДОЗНАВСТВО 3 КЛАС

Тема : Заповідні території рідного краю .
Заповідні перлини Тернопільщини
https://www.youtube.com/watch?v=amPloneV-Fs
Заповідник Медобори
https://we.org.ua/malovnychi-kutochky-ukrayiny/ternopilska-oblast/zapovidnyk-medobory/
Заповідники України
https://www.youtube.com/watch?v=uZg4szzRwTw



08.04 2020 Природознавство 3 клас 


Тема : Заповідники. Ботанічні сади .
переглянути презентацію 


Топ- 5 заповідників України.
Домашнє завдання .с.134-138, заповнити завдання в зошиті .



03.04 2020 Природознавство 3 клас  

Тема :Червона книга України .
Відео 
Презентація 

Домашнє завдання
с. 131-134 , дібрати повідомлення про нову рослину чи тварину  з Червоної книги



01.04.2020
 ПРИРОДОЗНАВСТВО 3 клас        
Тема:Охорона рослинного і тваринного світу .
Переглянути відео за посиланням 


Домашнє завдання.
Діти, юні охоронці природи, на вас покладено відповідальне завдання: охороняти і берегти природу. Чи можемо ми це завдання виконати?


Збагатіть свої знання цікавими відомостями про Флору і Фауну з літератури  , с.129-131 , заповнити зошит.


20.03.2020 Природознавство 3 клас
Тема : Охорона рослинного і тваринного світу 
Перегляньте відео .

    Фізкультхвилинка: посилання – https://uk.savefrom.net/#

Презентація лікарські рослини 


Домашнє завдання : с.129 - 131., опрацювати матеріал в зошиті ., ще кину , де пройти тести . Слідкуйте  !!!!!!!!!!      http://join.naurok.ua/   САЙТ
код 274148 ЗДАТИ 20.03.ДО  16. ГОД.



18.03.2020 Природознавство 3 клас
Тема : Бактерії .

Мета: формувати уявлення про бактерії як живі організми, про профілактику захворювань, що спричиняються мікроорганізмами, про корисні бактерії; формувати вміння узагальнювати, висловлювати судження; встановлювати взаємозв’язки між об’єктами живої і неживої природи; розвивати зв’язне мовлення; виховувати санітарно-гігієнічні навички поводження у природі.

https://www.youtube.com/watch?v=-0aGkfcJync                                                                                             Переглянути відео.
https://youtu.be/LA_3qfSn79Y                                                                                                             Пропоную переглянути відео: Корисні і шкідливі мікроорганізми: https://www.youtube.com/watch?v=PKABik8l07Y   




http://alla-moroz.com/load/prezentaci .  відеоверсія уроку                              http://alla-moroz.com/load/konspekti_...

Природознавство 3 клас 13.03 2020 р.
Тема. Гриби – живі організми. Будова грибів. Значення грибів для природи
Мета. Формувати уявлення про царство грибів, їх різноманітність у природі, значення грибів у природі та житті людини, їх охорону; формувати поняття їстівні та отруйні гриби, вміння розпізнавати їх у природі; розвивати спостережливість, вміння висловлювати свої судження та робити висновки; виховувати обережність до свого власного здоров’я та бережливе ставлення до природи                                       Пояснення: 
       Що ви знаєте про гриби?                                                                               Перегляньте відео урок 
1.      
https://www.youtube.com/watch?v=lPspaNNLFpg                                                             Цікава інформація про їстівні та отруйні гриби .

2.https://www.youtube.com/watch?v=z5djZNssjT4                                                                           Для допитливих :
Чи корисні гриби?
         У різних країнах готують пресмачні страви з печериць, білих грибів і багатьох інших. Гриби містять протеїни – дуже цінні поживні речовини, а також мінеральні солі, необхідні для організму людини. Деякі гриби, наприклад печериці, можна вирощувати в штучних умовах. Інші ростуть у лісах і гаях.
Гриби-гіганти
         Серед, вищих грибів зустрічаються справжні гіганти. Відомий гриб-баран, що досяг у діаметрі 72 сантиметрів і ваги 20 кілограмів. У 1984 році було знайдено сімейство дощовиків, з яких найменший важив 8,5 кілограму, а найбільший – близько 20 кілограмів. Не така вже велика рідкість і білі гриби-гіганти. Найбільший з відомих важив 2 кг 720 г, шапка його окружності була 170 см, а ніжка – 52 см.
Най – най
         Найпрацьовитіші з грибів – дріжджові гриби. За їх допомогою на Землі щорічно випікається більш як 100 млн. тонн хліба.
Крихітний грибок фітофтора, або «картоплина гниль», що уражає корені, листя, бульби картоплі заподіяв людям набагато більше лиха. Поява цього захворювання рослин була для деяких країн справжньою трагедією. Так, в Ірландії, де картопля служила основним продуктом харчування через епідемії фітофтори, а отже і голоду, з 1845 по 1851 рік населення зменшилось на два мільйони чоловік.
Домашнє завдання  ст.121- 123.
зробити з пластиліну муляж гриба (за вибором учнів).

Немає коментарів:

Дописати коментар